Trafino Oy:n verkkokauppauudistus - Kattavat järjestelmäintegraatiot tehostavat toimintaa ja luovat parempia asiakaskokemuksia

Trafino Oy:n verkkokauppauudistus - Kattavat järjestelmäintegraatiot tehostavat toimintaa ja luovat parempia asiakaskokemuksia

Trafino Oy:n verkkokauppauudistus - Kattavat järjestelmäintegraatiot tehostavat toimintaa ja luovat parempia asiakaskokemuksia

Trafino Oy on vuonna 1986 perustettu suomalainen yritys, joka on erikoistunut liikenteen varoitus- ja ohjaustarvikkeiden myyntiin. Asiakaskuntaan kuuluvat julkisen sektorin toimijat, kuten kunnat ja kaupungit, sekä yksityisellä puolella muun muassa yritykset, maanurakoitsijat, taloyhtiöt ja yksityiset henkilöt. Trafino Oy:n liikevaihto on 22 miljoonaa euroa. Emoyhtiö, Ramudden Nordics & Baltics, saavuttaa vuosittain noin 209 miljoonaa euron liikevaihdon.

2

min lukuaika

10.8.2024

Trafino Oy verkkokaupan Asiakastarina
Trafino Oy verkkokaupan Asiakastarina

Trafinolla on yhdeksän toimipaikkaa, jotka sijaitsevat Turussa, Tampereella, Jyväskylässä, Oulussa, Lahdessa, Kuopiossa, Vaasassa ja Lappeenrannassa. Yrityksellä on vahvat suhteet tavarantoimittajiin ympäri maailmaa, ja kokeilunhaluinen sekä innovatiivinen ilmapiiri varmistavat jatkuvan tuotevalikoiman kehityksen.

Projektin kuvaus

Uudistuksen kulmakivenä oli asiakkaiden tarpeiden ymmärtäminen. Trafino Oy tarvitsi kumppanin, joka pystyisi tarjoamaan sekä strategista konsultointia että teknistä asiantuntemusta.

Verkkokauppauudistuksessa keskityttiin yhdistämään aiemmin erilliset verkkosivut ja verkkokauppa, sillä hajautettu järjestelmä vaikeutti hallintaa ja heikensi asiakaskokemusta. Uudistuksen tavoitteena oli myös esittää reaaliaikainen saatavuus yhdeksässä eri myymälässä sekä parantaa B2B-asiakkaiden palvelua asiakasryhmäkohtaisella hinnoittelulla ja älykkäillä tarjouspyyntötoiminnoilla.

Kattava ERP-integraatio ja räätälöity CMS parantavat asiakaskokemusta

Uudistuksen yhteydessä toteutettiin laaja ERP-järjestelmäintegraation, joka käsittelee päivittäin saapuvaa suurta tiedostomäärää. Tämä integraatio mahdollistaa huomattavat päivitykset luetteloon, asiakastietoihin, laskuihin, tilauksiin, varastotietoihin ja niin edelleen. Järjestelmä on optimoitu käsittelemään ja ylläpitämään huomattavan suurta tietomäärää tehokkaasti ja johdonmukaisesti. Kun käytössä on yli 10 000 perustuotteen luettelo, järjestelmä tarjoaa asiakkaille yksilöllisen näkymän; sisältäen yksilölliset hinnat, tiedot varastosaatavuudesta ja kattavat tuotetiedot useista varastoista.

Myymäläkohtainen saatavuus yhdeksässä eri liikkeessä esitetään reaaliaikaisesti, mikä parantaa asiakkaiden ostokokemusta ja vähentää turhia käyntejä myymälöissä. B2B-asiakkaille ostaminen tehtiin helpoksi asiakasryhmäkohtaisella hinnoittelulla ja älykkäillä tarjouspyyntötoiminnoilla, mikä paransi asiakastyytyväisyyttä ja tehosti myyntiprosesseja.

Lisäksi AI Commercen headless CMS -järjestelmä mahdollisti täysin kustomoidun sivusisällön. Mahdollistaen Trafinon asiakkaille tarkasti kohdennettua ja visuaalisesti houkuttelevaa sisältöä.

Menestyksen perusta

AI Commercen käyttöönotto loi perustan Trafinon digitaaliselle muutokselle. Tämän ansiosta Trafino pystyi parantamaan markkina-aluettaan, vahvistamaan arvolupaustaan ja kilpailemaan tehokkaasti liikenteen varoitus- ja ohjaustarvikkeiden kehittyvässä B2B -ympäristössä. Uusi järjestelmä mahdollisti nopean laajentumisen uusille markkinoille ja antoi paikallisille tiimeille valtuudet optimoida brändikokemusta, samalla kun keskitetty arkkitehtuuri takasi nopean markkinoilletuloajan.

Uudistuksen jälkeen Trafino Oy pystyi tekemään perustellun päätöksen jatkaa hanketta ja investoida verkkokaupan kehittämiseen. Heillä oli selkeät näkemykset ja odotukset hankkeen toteuttamiskustannuksista ja aikataulusta. Yhteisymmärryksen ansiosta Trafino lanseerasi uudistetun verkkokauppansa onnistuneesti, ja he ovat nyt valmiita palvelemaan asiakkaitaan entistä paremmin digitaalisessa ympäristössä.

Trafino Oy:n verkkokauppauudistus AI Commercen ratkaisuilla on tuonut huomattavaa lisäarvoa yrityksen liiketoimintaan ja asiakaskokemukseen, ja se toimii erinomaisena esimerkkinä siitä, miten modernit verkkokaupparatkaisut voivat tukea liiketoiminnan kasvua ja kehitystä.

Meidän verkkokauppauudistus AI Commercen ratkaisuilla on tuonut merkittäviä parannuksia asiakaskokemukseen ja liiketoiminnan hallintaan. Aiemmin hajautettu järjestelmämme yhdistettiin tehokkaasti, mikä mahdollistaa entistä tehokkaamman palvelumyynnin sekä reaaliaikaisen saatavuuden esittämisen yhdeksässä eri myymälässä ja B2B-asiakkaidemme palvelemisen yksilöllisellä hinnoittelulla ja älykkäillä tarjouspyyntötoiminnoilla. Lisäksi kattava ERP-integraatio lisää automaatiota ja headless CMS mahdollistaa asiakkaillemme yksilölliset näkymät ja paremman käyttökokemuksen. AI Commercen avulla olemme pystyneet tehostamaan prosessejamme, optimoimaan hallintaamme ja tarjoamaan asiakkaillemme paremman palvelun. Tämä uudistus on luonut vahvan perustan digitaalisen muutoksemme jatkolle.

Jesse Saarinen - Verkkokauppavastaava, Trafino Oy

Tutustu Trafinon verkkokauppaan täältä. 💻

Kaikki sivulla käytetyt kuvat kuuluvat Trafinolle.

Trafinolla on yhdeksän toimipaikkaa, jotka sijaitsevat Turussa, Tampereella, Jyväskylässä, Oulussa, Lahdessa, Kuopiossa, Vaasassa ja Lappeenrannassa. Yrityksellä on vahvat suhteet tavarantoimittajiin ympäri maailmaa, ja kokeilunhaluinen sekä innovatiivinen ilmapiiri varmistavat jatkuvan tuotevalikoiman kehityksen.

Projektin kuvaus

Uudistuksen kulmakivenä oli asiakkaiden tarpeiden ymmärtäminen. Trafino Oy tarvitsi kumppanin, joka pystyisi tarjoamaan sekä strategista konsultointia että teknistä asiantuntemusta.

Verkkokauppauudistuksessa keskityttiin yhdistämään aiemmin erilliset verkkosivut ja verkkokauppa, sillä hajautettu järjestelmä vaikeutti hallintaa ja heikensi asiakaskokemusta. Uudistuksen tavoitteena oli myös esittää reaaliaikainen saatavuus yhdeksässä eri myymälässä sekä parantaa B2B-asiakkaiden palvelua asiakasryhmäkohtaisella hinnoittelulla ja älykkäillä tarjouspyyntötoiminnoilla.

Kattava ERP-integraatio ja räätälöity CMS parantavat asiakaskokemusta

Uudistuksen yhteydessä toteutettiin laaja ERP-järjestelmäintegraation, joka käsittelee päivittäin saapuvaa suurta tiedostomäärää. Tämä integraatio mahdollistaa huomattavat päivitykset luetteloon, asiakastietoihin, laskuihin, tilauksiin, varastotietoihin ja niin edelleen. Järjestelmä on optimoitu käsittelemään ja ylläpitämään huomattavan suurta tietomäärää tehokkaasti ja johdonmukaisesti. Kun käytössä on yli 10 000 perustuotteen luettelo, järjestelmä tarjoaa asiakkaille yksilöllisen näkymän; sisältäen yksilölliset hinnat, tiedot varastosaatavuudesta ja kattavat tuotetiedot useista varastoista.

Myymäläkohtainen saatavuus yhdeksässä eri liikkeessä esitetään reaaliaikaisesti, mikä parantaa asiakkaiden ostokokemusta ja vähentää turhia käyntejä myymälöissä. B2B-asiakkaille ostaminen tehtiin helpoksi asiakasryhmäkohtaisella hinnoittelulla ja älykkäillä tarjouspyyntötoiminnoilla, mikä paransi asiakastyytyväisyyttä ja tehosti myyntiprosesseja.

Lisäksi AI Commercen headless CMS -järjestelmä mahdollisti täysin kustomoidun sivusisällön. Mahdollistaen Trafinon asiakkaille tarkasti kohdennettua ja visuaalisesti houkuttelevaa sisältöä.

Menestyksen perusta

AI Commercen käyttöönotto loi perustan Trafinon digitaaliselle muutokselle. Tämän ansiosta Trafino pystyi parantamaan markkina-aluettaan, vahvistamaan arvolupaustaan ja kilpailemaan tehokkaasti liikenteen varoitus- ja ohjaustarvikkeiden kehittyvässä B2B -ympäristössä. Uusi järjestelmä mahdollisti nopean laajentumisen uusille markkinoille ja antoi paikallisille tiimeille valtuudet optimoida brändikokemusta, samalla kun keskitetty arkkitehtuuri takasi nopean markkinoilletuloajan.

Uudistuksen jälkeen Trafino Oy pystyi tekemään perustellun päätöksen jatkaa hanketta ja investoida verkkokaupan kehittämiseen. Heillä oli selkeät näkemykset ja odotukset hankkeen toteuttamiskustannuksista ja aikataulusta. Yhteisymmärryksen ansiosta Trafino lanseerasi uudistetun verkkokauppansa onnistuneesti, ja he ovat nyt valmiita palvelemaan asiakkaitaan entistä paremmin digitaalisessa ympäristössä.

Trafino Oy:n verkkokauppauudistus AI Commercen ratkaisuilla on tuonut huomattavaa lisäarvoa yrityksen liiketoimintaan ja asiakaskokemukseen, ja se toimii erinomaisena esimerkkinä siitä, miten modernit verkkokaupparatkaisut voivat tukea liiketoiminnan kasvua ja kehitystä.

Meidän verkkokauppauudistus AI Commercen ratkaisuilla on tuonut merkittäviä parannuksia asiakaskokemukseen ja liiketoiminnan hallintaan. Aiemmin hajautettu järjestelmämme yhdistettiin tehokkaasti, mikä mahdollistaa entistä tehokkaamman palvelumyynnin sekä reaaliaikaisen saatavuuden esittämisen yhdeksässä eri myymälässä ja B2B-asiakkaidemme palvelemisen yksilöllisellä hinnoittelulla ja älykkäillä tarjouspyyntötoiminnoilla. Lisäksi kattava ERP-integraatio lisää automaatiota ja headless CMS mahdollistaa asiakkaillemme yksilölliset näkymät ja paremman käyttökokemuksen. AI Commercen avulla olemme pystyneet tehostamaan prosessejamme, optimoimaan hallintaamme ja tarjoamaan asiakkaillemme paremman palvelun. Tämä uudistus on luonut vahvan perustan digitaalisen muutoksemme jatkolle.

Jesse Saarinen - Verkkokauppavastaava, Trafino Oy

Tutustu Trafinon verkkokauppaan täältä. 💻

Kaikki sivulla käytetyt kuvat kuuluvat Trafinolle.

Trafinolla on yhdeksän toimipaikkaa, jotka sijaitsevat Turussa, Tampereella, Jyväskylässä, Oulussa, Lahdessa, Kuopiossa, Vaasassa ja Lappeenrannassa. Yrityksellä on vahvat suhteet tavarantoimittajiin ympäri maailmaa, ja kokeilunhaluinen sekä innovatiivinen ilmapiiri varmistavat jatkuvan tuotevalikoiman kehityksen.

Projektin kuvaus

Uudistuksen kulmakivenä oli asiakkaiden tarpeiden ymmärtäminen. Trafino Oy tarvitsi kumppanin, joka pystyisi tarjoamaan sekä strategista konsultointia että teknistä asiantuntemusta.

Verkkokauppauudistuksessa keskityttiin yhdistämään aiemmin erilliset verkkosivut ja verkkokauppa, sillä hajautettu järjestelmä vaikeutti hallintaa ja heikensi asiakaskokemusta. Uudistuksen tavoitteena oli myös esittää reaaliaikainen saatavuus yhdeksässä eri myymälässä sekä parantaa B2B-asiakkaiden palvelua asiakasryhmäkohtaisella hinnoittelulla ja älykkäillä tarjouspyyntötoiminnoilla.

Kattava ERP-integraatio ja räätälöity CMS parantavat asiakaskokemusta

Uudistuksen yhteydessä toteutettiin laaja ERP-järjestelmäintegraation, joka käsittelee päivittäin saapuvaa suurta tiedostomäärää. Tämä integraatio mahdollistaa huomattavat päivitykset luetteloon, asiakastietoihin, laskuihin, tilauksiin, varastotietoihin ja niin edelleen. Järjestelmä on optimoitu käsittelemään ja ylläpitämään huomattavan suurta tietomäärää tehokkaasti ja johdonmukaisesti. Kun käytössä on yli 10 000 perustuotteen luettelo, järjestelmä tarjoaa asiakkaille yksilöllisen näkymän; sisältäen yksilölliset hinnat, tiedot varastosaatavuudesta ja kattavat tuotetiedot useista varastoista.

Myymäläkohtainen saatavuus yhdeksässä eri liikkeessä esitetään reaaliaikaisesti, mikä parantaa asiakkaiden ostokokemusta ja vähentää turhia käyntejä myymälöissä. B2B-asiakkaille ostaminen tehtiin helpoksi asiakasryhmäkohtaisella hinnoittelulla ja älykkäillä tarjouspyyntötoiminnoilla, mikä paransi asiakastyytyväisyyttä ja tehosti myyntiprosesseja.

Lisäksi AI Commercen headless CMS -järjestelmä mahdollisti täysin kustomoidun sivusisällön. Mahdollistaen Trafinon asiakkaille tarkasti kohdennettua ja visuaalisesti houkuttelevaa sisältöä.

Menestyksen perusta

AI Commercen käyttöönotto loi perustan Trafinon digitaaliselle muutokselle. Tämän ansiosta Trafino pystyi parantamaan markkina-aluettaan, vahvistamaan arvolupaustaan ja kilpailemaan tehokkaasti liikenteen varoitus- ja ohjaustarvikkeiden kehittyvässä B2B -ympäristössä. Uusi järjestelmä mahdollisti nopean laajentumisen uusille markkinoille ja antoi paikallisille tiimeille valtuudet optimoida brändikokemusta, samalla kun keskitetty arkkitehtuuri takasi nopean markkinoilletuloajan.

Uudistuksen jälkeen Trafino Oy pystyi tekemään perustellun päätöksen jatkaa hanketta ja investoida verkkokaupan kehittämiseen. Heillä oli selkeät näkemykset ja odotukset hankkeen toteuttamiskustannuksista ja aikataulusta. Yhteisymmärryksen ansiosta Trafino lanseerasi uudistetun verkkokauppansa onnistuneesti, ja he ovat nyt valmiita palvelemaan asiakkaitaan entistä paremmin digitaalisessa ympäristössä.

Trafino Oy:n verkkokauppauudistus AI Commercen ratkaisuilla on tuonut huomattavaa lisäarvoa yrityksen liiketoimintaan ja asiakaskokemukseen, ja se toimii erinomaisena esimerkkinä siitä, miten modernit verkkokaupparatkaisut voivat tukea liiketoiminnan kasvua ja kehitystä.

Meidän verkkokauppauudistus AI Commercen ratkaisuilla on tuonut merkittäviä parannuksia asiakaskokemukseen ja liiketoiminnan hallintaan. Aiemmin hajautettu järjestelmämme yhdistettiin tehokkaasti, mikä mahdollistaa entistä tehokkaamman palvelumyynnin sekä reaaliaikaisen saatavuuden esittämisen yhdeksässä eri myymälässä ja B2B-asiakkaidemme palvelemisen yksilöllisellä hinnoittelulla ja älykkäillä tarjouspyyntötoiminnoilla. Lisäksi kattava ERP-integraatio lisää automaatiota ja headless CMS mahdollistaa asiakkaillemme yksilölliset näkymät ja paremman käyttökokemuksen. AI Commercen avulla olemme pystyneet tehostamaan prosessejamme, optimoimaan hallintaamme ja tarjoamaan asiakkaillemme paremman palvelun. Tämä uudistus on luonut vahvan perustan digitaalisen muutoksemme jatkolle.

Jesse Saarinen - Verkkokauppavastaava, Trafino Oy

Tutustu Trafinon verkkokauppaan täältä. 💻

Kaikki sivulla käytetyt kuvat kuuluvat Trafinolle.

Usein kysytyt kysymykset

Mikä on AI Commerce ja miten se toimii?
Mistä tulee nimi AI Commerce?
Millaiselle yritykselle AI Commerce sopii?
Kuinka pitkiä ovat sopimukset?
Minkälaisia hinnoittelumalleja on saatavilla?
Voinko vaihtaa tilaustani myöhemmin?
Onko AI Commercen käyttöönotossa erillisiä pystytyskuluja?
Kenen kumppaneiden kanssa voin kehittää verkkokauppaani?
Harkitsen siirtymistä AI Commercelle. Miten saan siirrettyä tietoni?
Onko käyttäjälle saatavilla teknistä tukea tai opastusta?
Onko ohjelmisto pilvipohjainen?

Usein kysytyt kysymykset

Mikä on AI Commerce ja miten se toimii?
Mistä tulee nimi AI Commerce?
Millaiselle yritykselle AI Commerce sopii?
Kuinka pitkiä ovat sopimukset?
Minkälaisia hinnoittelumalleja on saatavilla?
Voinko vaihtaa tilaustani myöhemmin?
Onko AI Commercen käyttöönotossa erillisiä pystytyskuluja?
Kenen kumppaneiden kanssa voin kehittää verkkokauppaani?
Harkitsen siirtymistä AI Commercelle. Miten saan siirrettyä tietoni?
Onko käyttäjälle saatavilla teknistä tukea tai opastusta?
Onko ohjelmisto pilvipohjainen?

Usein kysytyt kysymykset

Mikä on AI Commerce ja miten se toimii?
Mistä tulee nimi AI Commerce?
Millaiselle yritykselle AI Commerce sopii?
Kuinka pitkiä ovat sopimukset?
Minkälaisia hinnoittelumalleja on saatavilla?
Voinko vaihtaa tilaustani myöhemmin?
Onko AI Commercen käyttöönotossa erillisiä pystytyskuluja?
Kenen kumppaneiden kanssa voin kehittää verkkokauppaani?
Harkitsen siirtymistä AI Commercelle. Miten saan siirrettyä tietoni?
Onko käyttäjälle saatavilla teknistä tukea tai opastusta?
Onko ohjelmisto pilvipohjainen?
Kotimainen yritys ja 100% suomalaista koodia

Valitsemalla kotimaisen verkkokaupparatkaisun tuet suomalaista kilpailukykyä ja edistät kansallista hyvinvointia.

Kehitys
AI Commerce

3180370-3

Ranta-Tampellan Katu 17, 33180 Tampere

info@aicommerce.fi

© 2024 AI Commerce. All rights reserved.

Kotimainen yritys ja 100% suomalaista koodia

Valitsemalla kotimaisen verkkokaupparatkaisun tuet suomalaista kilpailukykyä ja edistät kansallista hyvinvointia.

Kehitys
AI Commerce

3180370-3

Ranta-Tampellan Katu 17, 33180 Tampere

info@aicommerce.fi

© 2024 AI Commerce. All rights reserved.

Kotimainen yritys ja 100% suomalaista koodia

Valitsemalla kotimaisen verkkokaupparatkaisun tuet suomalaista kilpailukykyä ja edistät kansallista hyvinvointia.

Kehitys
Kotimainen yritys ja 100% suomalaista koodia

Valitsemalla kotimaisen verkkokaupparatkaisun tuet suomalaista kilpailukykyä ja edistät kansallista hyvinvointia.

AI Commerce

3180370-3

Ranta-Tampellan Katu 17, 33180 Tampere

info@aicommerce.fi

© 2024 AI Commerce. All rights reserved.