Asiakaskokemus

Verkkokauppa optimoi tuotekuvien formaatin

Aicommerce tuotekuvat

Verkkokauppiaan ei tarvitse enää murehtia erikokoisten tai eri formaattisten kuvien hallinnasta lainkaan. Nyt verkkokauppaan ladattavat kuvat voivat olla missä tahansa muodossa, olipa kyse sitten WebP:stä, JPG:stä, PNG:stä tai muusta formaatista. Verkkokauppa optimoi automaattisesti kuvat parhaaseen mahdolliseen kokoon, laatuun ja näyttösuhteeseen kunkin loppukäyttäjän selaimelle. Tämä innovatiivinen järjestelmä automatisoi prosessin täysin, varmistaen asiakkaillesi parhaan mahdollisen käyttökokemuksen.

Automaatio toimii riippumatta siitä, millä tavoin kuvat tuodaan järjestelmään – olivat ne sitten peräisin CSV-tiedostoista tai muista rajapinnoista, kuten ERP:stä. Näin jokaiselle kävijälle tarjotaan automaattisesti optimaaliset kuvaversiot verkkokaupassa selaamisen aikana. Esimerkiksi Apple Retina -näytön käyttäjälle tarjotaan korkealaatuisempi kuva kuin vanhemman sukupolven puhelimen käyttäjälle. Tällä tavoin verkkokauppa varmistaa tehokkuuden ja käyttäjäkokemuksen parhaan mahdollisen tason, oli asiakkaan laite mikä tahansa. Tämä automaatio säästää huomattavasti aikaa kauppiaalta ja varmistaa parhaan lopputuloksen.


Lue seuraavaksi

SPA (Single-Page-Application)
Uusi parannus verkkokaupassa - PWA-mobiilisovellus nyt käytössä!